marikablogja

marikablogja

Házon kívül-siker

2014. szeptember 16. - marikablogja

Bár én nem tudtam megnézni a „Házon kívül” adását akkor, amikor lement a műsor a tévében (tényleg, egy ilyen jó műsort, ahol végre valódi riportok vannak, miért sugároznak ilyen embertelen időpontban, ennyire későn, ki az, aki éjfél körül, másnapi munkába menet előtt hétköznap még tévét néz?), de interneten másnap megnéztem az adást, tetszett, jó volt, csak az volt a furcsa, hogy annyi időt, anyagot forgattak nálunk, az Ízlelőben, és olyan kevés került belőle adásba, de persze tudom, hogy mindig így van ez. Viszont egész héten hallottuk a vendégeinktől, hogy akik látták a műsort az RTL-en, mindenki dícsérte.

A múlt héten különben ismét „dübörgött” az étterem, sok vendégünk volt, volt olyan nap, amikor 120-an is megfordultak nálunk ebédidőben! A törzsvendégeink, a bérletet vevők pedig szívesen bedobják a gyűjtődobozba az elhasznált bérleteket, bár először alaposan meglepődnek, hogy miért gyűjtjük ezeket össze, aztán „na hátha legalább itt lesz egyszer szerencsém!” felkiáltással bedobják a ládába a többi közé.

Hétfőn egyedül voltam egész délelőtt, mindent én csináltam, terítés, előkészítés, a kollégák csak délre érkeztek (csúsztatás, még tartanak a szabadságolások). Két nagy sláger volt az ebédajánlatok között, az egyikben biztos voltam, hogy utolsó szálig elfogy – ez a bolognai spagetti -, a másik főfogást is imádják a vendégeink: a tejszínes pulykacsíkokat. Ezen a héten különben nagyon odafigyel a konyha Sanyi bá’ irányításával, hogy csupa finom, különleges vagy nagy kedvenc étel kerüljön a heti menü kínálatba, mert csütörtöktől kezdődnek nálunk, Szekszárdon a szüreti bornapok, ilyenkor sokan jönnek hozzánk a városba, és szerencsére sokan térnek be hozzánk borkóstolás előtt egy jó ebédre.

 

DSCF8285.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://marikaszekszard.blog.hu/api/trackback/id/tr936701993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása