marikablogja

marikablogja

Meghitt, családias összejövetelek hétvégéje

2014. november 16. - marikablogja

Gyertyafény, vörösbor csillan a poharakban, finom, különleges ételek a tányéron – kell ennél több egy hangulatos estéhez? Így zajlott nálunk, az Ízlelő étteremben második olyan borvacsoránk, amikor saját mesterszakácsunk, Both Sándor társaságában a pesti ARAZ étteremből érkező Barka Áron chef de cuisine készítette a különleges fogásokat.

A borvacsora estéjén nem kellett kora reggel érkeznem az étterembe, elég volt 11-re begurulnom, mert késő éjszakáig bent maradtam, de ezt egyáltalán nem bántam. Mert Vida Péter borász, az est főszereplője annyi értékes perccel ajándékozott meg, olyan különleges dolgokról mesélt, amiről korábban sose hallottam. Erről már írtam korábban, úgyhogy most inkább a másnapi programról, a lakodalomról mesélnék. Akkor is talpon voltak a többiek egész nap, nekem nem kellett bemennem, pedig szívesen megnéztem volna az első ilyen jellegű nagy rendezvényünket. Volt svédasztal, sok-sok finomsággal, több mint hatvan fős vendégsereg, élő zene táncoló párokkal. Rántott csirkemellet, kolbásszal töltött sertésszűzet, húspogácsákat, bacon-ös csirkemájat, zöldséges, tejszínes csirmellet, burgonyasalátát, burgonyapürét, párolt és grillezett zöldségeket készítettek előre a konyhán, egész nap sütöttek-főztek, és Sanyi bá’, a főszakácsunk is felszolgált, kínálta a násznépet a különlegesen szép, jó hangulatú szombat estén.

SAM_2247.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://marikaszekszard.blog.hu/api/trackback/id/tr976907501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása